طوخ المعمورة بلس
طوخ المعمورة
حتي تتمكن من الدخول عليك التسجيل اولا
انقر عند تسجيل ثم ادخل اسمك وكلمة السر وبريدك الالكتروني
اسم الاميل @yahoo.com
ثم اذهب الي اميلك ستجد كلمة السر والاسم
قم بتفعيل الاشتراك بالضغط علي الرابط الموجود في صنوق الوارد في بريدك الاكتروني
تستطيع الوصول الي بريدك الاكتروني عن طريق الضغط علي ايقونة المظروف الموجود علي الماسنجر

طوخ المعمورة بلس
طوخ المعمورة
حتي تتمكن من الدخول عليك التسجيل اولا
انقر عند تسجيل ثم ادخل اسمك وكلمة السر وبريدك الالكتروني
اسم الاميل @yahoo.com
ثم اذهب الي اميلك ستجد كلمة السر والاسم
قم بتفعيل الاشتراك بالضغط علي الرابط الموجود في صنوق الوارد في بريدك الاكتروني
تستطيع الوصول الي بريدك الاكتروني عن طريق الضغط علي ايقونة المظروف الموجود علي الماسنجر

طوخ المعمورة بلس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
طوخ المعمورة بلس

طوخ المعمورة نحن الأشبال بني الأسد ابناء العزة والمجد العلم لنا اسمى قصد والدين طريق للسعد طوخ المعمورة يحميها رب الأكوان ويبقيها تبـقى و تنــال امـانيها

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  
اللهم ارحم عبدك سيد ليثي يارحيم
طوخ المعمورة نحن الأشبال بني الأسد ابناء العزة والمجد العلم لنا اسمى قصد والدين طريق للسعد طوخ المعمورة يحميها رب الأكوان ويبقيها تبـقى و تنــال امـانيها
وحشتوني ...سيبت الفيسبوك من اجل عيونكم ....يالا نتطور منتدي بلدنا
انشاء الله سوف يتم انشاء قسم جديد في المنتدي اسمه ويكيلكس لكشف خبايا وخبايا

الفار الشجاع

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

الفار الشجاع Empty
29032012
مُساهمةالفار الشجاع

اصبحت أباً فأضحيت جباناً، منذ ان منَ الله علي ببنيتي الامورة شروق وانا بقيت جبان، متفهمش ليه؟ يعني الاول مثلا مكنتش تفرق كتير، باطي والنجم كيف ما بيقولون، اول مكانت تحصل حادثة او موقف مش ولا بد، كنت باسحب اللابتوب بتاعي ، وافتح صفحة وورد جديدة واكتب ياسيدي، وانشر بدون مراجعة وبدون خوف، وكانت كلماتي كالاحجار تصيب من تصيب، وكنت لا اخشي في الله لومة لائم.

ايوة انا باعترف اني من ساعة مبقيت اب وانا بقيت جبان، طيب في الامس القريب مش حصل موضوع كبير في البلد، وانا مقدرتش اتكلم عنه، مش الواد الصغير طلع ارجل مني، وقال ابوه حمدان حامد سليم (الله يسامحه) مسميه فار، ياسيدي ده اسد، بارك الله فيه ، الواد مستحملش ان يسمع واحد بيشتم بلده، عشان هو راجل لوحده مش مستني يشرب بريل، وعمل اللي ربنا قدره عليه، ويابخته لقي من يسنده ياسيدي، واللي ليه ضهر ميضربش علي بطنه، فشكرا للشيخ احمد عاشور وبقية مجلس ادارة الجمعية.

ايوة انا باعترف اني من ساعة مبقيت اب وانا بقي جبان، طيب ساكت ليه ومتكلمتش ليه علي الجماعة بتوع جمعية طوخ في الكويت، ايوة انا والله مقدر التعب بتاعهم وسعيهم مشكور باذن الله، وسياتون يوم القيامة يمشون في نور، واشرف اني كنت واحد من اللي وضعوا اللبنة التاسيسية بتاعتها، بس مش هم قالونا ان كل ست شهور في كشف حساب حيجي لكل مشترك في الجمعية، عشان الناس تعرف جمعنا كام فلوس وصرفنا كام وباقي كام، واهو لنا حوالي سنة ولا نص ولا حس ولا خبر.

لكي الله ياشروق وبارك الله في جدك واعمامك

حمدي غالب طايع
https://tokh.yoo7.com
مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

الفار الشجاع :: تعاليق

لا يوجد حالياً أي تعليق

الفار الشجاع

صفحة 1 من اصل 1